Skip to Main Content »

GARANTI OG REKLAMATIONSRET:

Tjek altid alle dine varer ved modtagelsen eller straks efter modtagelsen. Hvis en vare er behæftet med synlige fejl og mangler eller er blevet skadet under forsendelsen, skal du, hvis muligt, afvise leveringen. Ellers skal du hurtigst muligt, og senest i løbet af næstfølgende hverdag, kontakte kundeservice på mail: info@droemmeliv.dk, Vedlæg en beskrivelse af fejlen samt billeder af såvel fejlen, som kassen og emballagen, hvis fejlen kan være opstået under fragt. Så snart reklamationen er blevet godkendt, bytter vi varen uden yderligere fragtomkostninger for dig. Vær opmærksom på, at retten til at reklamere over synlige fejl/mangler eller skader på en vare, bortfalder, hvis ovennævnte reklamationsfrist ikke overholdes.

VIGTIGT: Husk altid at vedlægge fakturakopi ved alle returforsendelser grundet reklamation, og skriv tydeligt ud for den pågældende vare, at den sendes retur som reklamation efter aftale.

Du har 2 års garanti på alle varer købt i Drømmeliv. Hvis du reklamerer mere end 6 måneder efter dit køb, er det dog dig, der skal påvise at fejlen eller manglen er opstået som følge af en produktionsfejl. 

NB! Bemærk at vi ikke modtager pakker retur, der er sendt pr. efterkrav eller til afhentning på posthuset, og du kan ikke levere varer tilbage i Roskilde.

NNB! Vi tager forbehold for udsolgte varer, trykfejl og prisændringer.

Vind et gavekort på 2000,- kr.
Tilmeld dig vores nyhedsbrev, og deltag i konkurrencen om at vinde et gavekort til en værdi af 2000,- kr. Som nyhedsbrevsmodtager får du automatisk tilsendt vores nyhedsbrev med vanvittig gode medlemstilbud, inspiration og nyheder, og så får du automatisk 30 dages returret samt 10% rabat på et væld af varer. Du kan til enhver tid afmelde dig igen med kun et klik nederst i nyhedsbrevet.

Powered by Magento extensions - Magento checkout